Arkiolohuone

to 20.4. klo 16.30

Friitalan seurakuntakoti

Arkiolohuone on Ulvilan seurakunnan järjestämä toiminnallinen ilta. Se järjestetään noin kerran kuussa. Arkiolohuone on sanansa mittainen, mutta ilman kotisohvaa. Saat tulla paikalle juuri omana itsenäsi, ikärajaa ei ole. Arkiruokaa tarjolla 16.30-17.30.

Ovella lastenohjaajat toivottavat sinut tervetulleeksi. Tarjolla on ilmaista kotiruokaa, jonka seurakunnan lastenohjaajat yhdessä vapaaehtoisten kanssa valmistavat.
17.30 on vuorossa pieni kynttilähetki. Sen jälkeen seurakuntakodissa on erilaista toimintaa ja ovet sulkeutuvat kello 19. Tulla saa kun ehtii, ja lähteä kun siltä tuntuu.
Luvassa on siis hyvää ruokaa ja hauskaa yhdessä oloa rennossa porukassa. Olet tervetullut yksin, perheen, kummin, isovanhempien tai ystävien kanssa.

Tällä kerralla hemmottelua äideille ja satuhierontaa lapsille.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille