Poika piirtää päiväkerhossa.

Päiväkerho

3 - 5 vuotiaille tarkoitettua säännöllistä toimintaa.

Kerhot kokoontuvat kaksi kertaa viikossa
kolme tuntia kerrallaan (3-vuotiaille kaksi tuntia kerrallaan) elokuusta toukokuulle.

Kerhossa hiljennytään, leikitään, lauletaan
ja puuhaillaan yhdessä toisten samanikäisten kanssa.

Muistattehan että kerhoon tullaan täysin terveenä, huolehditaan hyvästä käsihygieniasta, yskitään ja aivastetaan nenäliinaan tai hihaan, vältetään lähikontakteja. Ohjaajat huolehtivat lelujen säännöllisestä pesusta ja puhdistuksesta. Eri ryhmillä on omat lelut.

Päiväkerhoon tullessa lapsi luovutetaan ovella ohjaajalle, joka huolehtii riisumisesta ja käsien pesusta. Kerholaiset odottavat aina hakijoita ulkona puettuna ja kädet pestyinä. Vältetään ylimääräisiä kohtaamisia sisätiloissa aikuisten kesken.

Kiitos että ymmärrät järjestelyt ja tahdot toimia niiden mukaan.

Ilmoittautuminen 2024 kesäkerhoon ja syksyn päiväkerhoon avautuu 15.4.24 klo 7!

Kesäkerhoon ilmoittautuvat 2017-2021 syntyneet, 24.5. mennessä!

Syksyn päiväkerhoon ilmoittautuvat 2019-2021 syntyneet 1.8. mennessä!

Ryhmien tiedot ja kokoontumisajat päivittyvät 3.4. mennessä

Päiväkerhot keväällä 2024

Päiväkerho on tarkoitettu ensisijaisesti ulvilalaisille lapsille. Ryhmiin ilmoittautuvat 2018-2021 (2021 kesäkuun alkuun mennessä) syntyneet. Ilmoittautumis linkki ryhmiin joissa on tilaa on avoinna ilmoittautumissivulla, tiedustelut 044 735 0637 Sanna Pihkoluoma

Ryhmät:

Kirkkotuvan 3-5-vuotiaat päiväkerho maanantai ja keskiviikko Iltapäiväryhmä 12.15-15.15 Tilaa!

Kullaa Maanantai ja tiistai luontopäiväkerho 3-5-vuotiaat aamupäivä 9-12

Friitala 3-5 vuotiaiden päiväkerhoryhmä tiistai ja torstai aamupäivä 8.30-11.30

Harjunpään 3-5-vuotiaiden päiväkerhoryhmä tiistai ja torstai Iltapäivä 13.00-15.00 Tilaa!

UUSI! Ilmaisutaidon kerho 5-7-vuotiaille Friitalan seurakuntakodissa

Ryhmän kokoontumipäivä ja -aika tarkentuu elokuun alussa ja ilmoittautuminen alkaa 15.8.

Luovaa iloista toimintaa lapsilähtöisesti, lisätietoja 044 735 0635 Päivi Piirainen

Mukaansa kerhoon lapsi tarvitsee
pienet eväät.

Esimerkiksi leipää, mehua ja pieni hedelmä ovat hyvät eväät. Keksejä tai karkkia ei kerhossa syö kukaan paitsi silloin, kun syntymäpäiväsankari haluaa tarjota kaikille.
Kerhotossut tai jarrusukat
Ulkovaatteet
Ulkoilemme säännöllisesti kerhon aikana. Jokaisella lapsella tulee olla sään mukaiset varusteet mukanaan.
Kirjoita lapsen nimi kaikkiin varusteisiin!

Lapsi päiväkerhossa leikkimässä.

Kesäkerhot 2024

3.-20.6. välisenä aikana. Kesäkerho on tarkoitettu 2017-2021 syntyneille lapsille. Kesäkerhossa painotus on erityisesti uusien pienien kerholaisten leppoisa harjoittelu ryhmässä toimimiseen ja vapaaseen sekä ohjattuun leikkiin. Kesäkerho kokoontuu pääsääntöisesti ulkona!

Kesäkerhot kesällä 2024 seuraavasti

Kirkkotuvassa Ma ja Ke klo 12.30-15