Kiinteistöjen käyttömaksut v. 2024

Käyttömaksu määräytyy päähenkilön kirjoillaolorekisterin mukaan.

Seurakuntakotien vuokraus

Seurakuntakoteja vuokrataan perhejuhliin ym. tilaisuuksiin. Tilavaraukset tehdään kirkkoherranvirastosta, p. 02 5350 600.

Tilojen perusvarausaika on 7 tuntia. Tämän ylittävältä ajalta peritään lisätuntihinta. Lisätunneista sovitaan etukäteen mielellään viikkoa ennen varausta. Edellisenä päivänä tapahtuvasta tilan koristelusta tai keittiön käytöstä peritään maksu lisätuntihinnan mukaan.

Hinnat oman seurakunnan jäsenille

sekä ulvilalaisille yhdistyksille ym.

tila   hinta    lisätuntihinta

Friitalan ja Kullaan seurakuntakodit

140 €         50 €
Kirkkotupa, koko sali   225 €         50 €
Kerhotila (Kirkkotupa, Mukulatori ym.)     55 €         50 €

Hinnat sis. alv 24 %.

Tilavuokraa ei peritä ja pöytäliinat tarjoilu- sekä kastepöytään ovat maksuttomia (muiden pöytien liinat ovat maksullisia) silloin, kun tilaa käytetään oman seurakunnan jäsenen kastetoimitukseen tai kastejuhlaan.

Tilavuokraa ei peritä silloin, kun tilaa käytetään oman seurakunnan jäsenen vihkitoimitukseen  eikä tilaisuudessa ole tarjoilua eikä keittiö ole käytössä (kirkollinen toimitus).

Yhdistyksiltä ym. tilavuokraa ei peritä, jos tilaisuus on järjestetty yhdessä seurakunnan kanssa ja seurakunta on siten nimennyt edustajansa tilaisuuteen.

Hinnat muun seurakunnan jäsenille

tila hinta     lisätuntihinta
Friitalan ja Kullaan seurakuntakodit
 270 €     50 €
Kirkkotupa, koko sali  380 €      50 €

Hinnat sis. alv 24 %

Hinnat ei ev.lut. kirkon jäsenille

tila hinta     lisätuntihinta

(muulle seurakuntatyölle)                  1,50 €

( alv 0 %)

Kiinteistöjen käyttömaksut

Siunaustilaisuus (kirkot ja kappeli)

Oman seurakunnan jäsen                                           0 €
Muun ev-lut. seurakunnan jäsen                                0 €
Ei ev-lut. kirkon jäsen                                              500 €

Jäähyväistilaisuus (kappeli)

Väestörekisteriin kuuluvan henkilön jäähyväistilaisuus, joka ei ole siunaustilaisuus ja jossa pappi ei ole mukana.
Tilaisuus ei saa loukata kappelin pyhyyttä eikä kirkon tunnustusta, johon siunauskappeli on vihitty. Asiasta on erikseen sovittava kirkkoherran kanssa.                   500 €

Vihkitoimitus, avioliiton siunaaminen

Oman seurakunnan jäsen tai jomman kumman vanhemmat Ulvilan seurakunnan jäseniä    0 €
Muun ev.lut. seurakunnan jäsen                                                                                                     130 €
Ei ev-lut. kirkon jäsen                                                                                                                       500 €

Konsertti- yms. tilaisuus (kirkot ja kappeli)

Maksua ei peritä mistään konsertista tai tilaisuudesta, jos se järjestetään yhteistyössä seurakunnan kanssa.
Tilaisuuden kesto maks. 5 tuntia.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja ohjelmalehtisen lunastaminen on vapaaehtoista.          210 €

Maksullinen tilaisuus, missä ohjelmalehtisen lunastaminen on pakollista.                      550 €

Harjoitusaika / h Ulvilan kirkko                                                                                                  50 €