Uutislistaukseen

Kirkkoherran vaalin paneelikeskustelu viran hakijoille su 12.5. klo 12 Kirkkotuvassa

Ulvilan kirkossa on klo 10 jumalanpalvelus, jonka toimittavat Riku Pakarinen, Hanne Tobiasson ja Katri Järvisalo-Hoffström.

Jumalanpalveluksen jälkeen on Kirkkotuvassa lounas ja kirkkokahvit sekä kirkkoherran vaalin paneelikeskustelu viran hakijoille. Vaalipaneeli alkaa klo 12, tilaisuus striimataan ja on nähtävillä näiden sivujen kautta.

Vaalipaneeliin toivotaan seurakuntalaisilta kysymysehdotuksia. Kysymyksiä hakijoille voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen ulvila.srk@evl.fi tai toimittaa ne kirjallisena seurakunnan postilaatikkoon (Pappilantie 7) tai kirkkoherranvirastoon. Myös tilaisuuteen 12.5. Kirkkotuvalle voi tuoda kirjallisia kysymyksiä.

2024-05-03 09:49:00.0