Vauva-kamari Kasvun kohtaamispaikassa

ma 29.4. klo 13.30

Vauvakamari - vertaistukiryhmä pienen vauvan kanssa kotona olevalle vanhemmalle, Kasvun kohtaamispaikassa, Tehtaantie 1, Friitala.
Jos haluat vauva-arkeen vertaistukea, tule mukaan pieneen turvalliseen ryhmään.
Päivät alle 8 kk lapsen* kanssa kotona olevalle vanhemmalle, mukaan voit tulla jo odotusaikana.
Tule sellaisena kuin olet, väsyneenä, iloisena, kotivaatteissa. Ota mukaan eväät, ryhmäläisten toiveiden mukaan seurakunta tarjoaa kahvin/teen/mehun.
Sanna Pihkoluoma 044 735 0637
* Kun lapsi alkaa puuhailemaan ja liikkumaan pystyasennossa siirrytään avoimeen päiväkerhoon lapsen virikkeiden perässä. Ryhmä on tarkoitettu pääasiassa aikuisten vertaistuelliseen keskusteluun, tästä syystä mahdollisia vanhempia sisaruksia ei mielellään tule ottaa mukaan.)
Ryhmä kokoontuu joka toinen maanantai klo 13.30-15 Kasvun kohtaamispaikassa (Tehtaantie 1).
Ryhmä on avoin ja mukaan voi tulla milloin vain.

Järjestää Ulvilan seurakunta. Ohjaajana lastenohjaaja Mia Ruoholinna 044 73 50 633
Lisätietoja Sanna Pihkoluoma p. 044 73 50 637.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille