Kevätjuhlapolku Kullaan kirkon pihamalla ja ympäristössä

ma 1.6. klo 15.00
Kevätjuhlapolku kerholaisille

Muu tila

Hei! Tänä keväänä emme voi kutsua kerholaisia kevätjuhlakirkkoon, mutta järjestämme kerhopisteiden pihoille kevätjuhlapolut, jonne kutsumme kerholaisia perheineen.
Olette tervetulleet omaan kerhopisteenne pihaan sovitun ajankohdan puitteissa kevätjuhlapolulle. Polun varrella on hauskoja tehtäviä ja jotain saa mukaan kotiinkin.
Polulla tapahtuviin toimintoihin tarvittavat ohjeet, materiaalit ja tarvikkeet saatte pussissa ohjaajalta kerhopisteen pihalla.
Ohjekortissa kerrotaan mitkä tarvikkeet pitää palauttaa käytön jälkeen pesukoriin ja mitkä saa viedä kotiin. Kortissa on videolinkki kevätkirkkovideoon, jonka voitte kotiin päästyänne katsoa. Videolla lauletaan samoja lauluja kuin verkkokerhossa helatorstaiviikon alussa, joten voittekin etsiä valmiiksi soittimet, joita ehkä olette valmistaneet verkkokerhon ohjeilla. Myös muita omia soittimia voi käyttää.
Jos oman kerhopisteen ajankohta ei ole sopiva, siinä tapauksessa voitte valita toisen kerhopisteen ajankohdan. Toivomme kuitenkin, että pääsääntöisesti käytte oman kerhopisteen kevätjuhlapolulla.
Tervetuloa kevätjuhlapolulle:
Kullaan kirkon pihamaa (seurakuntakodin ulkomaalauksen vuoksi kirkolla) ma 1.6. klo: 15-18 Tiina ja Sanna

Polku ulkona, sään mukainen pukeutuminen! Noudatetaan turvallisuutta ja suoritetaan polun rastit oman perheen kesken.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille