Arkiolohuone

to 16.2. klo 16.30

Friitalan seurakuntakoti

Arkiolohuone on toiminnallinen ilta, joka järjestetään noin kerran kuussa. Arkiolohuone on sanansa mittainen, mutta ilman kotisohvaa. Saat tulla paikalle juuri omana itsenäsi, ikärajaa ei ole. Arkiruokaa on tarjolla klo 16.30-17.30.

Ovella sinut toivottavat tervetulleeksi lastenohjaajat. Tarjolla on ilmaista kotiruokaa, jonka seurakunnan lastenohjaajat yhdessä vapaaehtoisten kanssa valmistavat.
Klo 17.30 on vuorossa pieni kynttilähetki. Sen jälkeen seurakuntakodissa on erilaista toimintaa ja ovet sulkeutvat kello 19. Tulla saa kun ehtii, ja lähteä kun siltä tuntuu.
Luvassa on siis hyvää ja ilmaista ruokaa ja hauskaa yhdessäoloa rennossa porukassa. Olet tervetullut yksin, perheen, kummin, isovanhempien tai ystävien kanssa.

16.2 on teemana pelit ja ystävät. Voitkin ottaa kotoasi mukaan halutessasi jonkin lautapelin ja pelata sitä perheen kesken tai kaverien kanssa. Paikalla olevat lastenohjaajatkin ottavat mielellään osaa pelailuun.
Voit myös halutessasi askarrella arkiolohuoneessa itsellesi pelin, jota voit sitten kotonakin pelailla.
Lisäksi tällä kertaa arkiolohuoneessa järjestetään yhteinen ilmainen bingo, jossa on tarjolla myös palkintoja onnekkaille.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille