Rippikoulut 2018

Vuoden 2018 rippikoulut pyörähtävät kohta käyntiin. Mukaan voivat ilmoittautua kaikki vuonna 2018 viisitoista vuotta täyttävät tai täyttäneet seurakunnan jäsenet. Ilmoittautumisessa otetaan huomioon myös muiden seurakuntien jäsenet ja kirkkoon kuulumattomat. Nämä voivat osallistua Ulvilan seurakunnan rippikouluun, mikäli ryhmissä on tilaa.

Rippikoulun informaatiotilaisuus pidetään Ulvilan kirkossa keskiviikkona 18.10. klo 18.  Tilaisuudessa kerrotaan rippikoulun sisällöstä, ryhmistä, leiripaikoista ja ilmoittautumiskäytännöistä sekä vastataan kysymyksiin. Tilaisuus on tarkoitettu sekä rippikoululaisille, että heidän vanhemmilleen/huoltajilleen.

Lisätietoja antavat rippikoulupastori Riku Pakarinen, p. 044 7350 615 ja nuorisotyönohjaaja Päivi Multisilta p. 044 7350 628.

Ohjeet ilmoittautumiseen