Diakonian puoleen voit kääntyä kaikissa elämän vaikeissa asioissa.

Diakoniatyöntekijät ovat sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia.
Ota rohkeasti meihin yhteyttä!

Seurakunnan diakoniatyö avustaa myös taloudellisesti ihmisiä, jotka joutuvat tinkimään jokapäiväisestä leivästään.

Jos kaipaat keskustelua apua voit diakoniatyöntekijöiden lisäksi olla yhteydessä seurakuntamme pappeihin. Meitä sitoo vaitiolovelvollisuus ja keskustelut ovat luottamuksellisia.

Pappien yhteystiedot löydät täältä

Diakonia on kristilliseen rakkauteen perustuvaa palvelua. Diakoniatyössä olemme sinua varten!

Varaa tapaaminen oman alueesi diakoniatyöntekijältä.

Diakoniatyöntekijät:

Taneli Nurmenniemi

taneli.nurmenniemi@evl.fi

Vanhankylän alue

Paula Yli-Hukkala

paula.yli-hukkala@evl.fi

Kullaan, Kaasmarkun ja Harjunpään alueet

Minna Hopeakangas

minna.hopeakangas@evl.fi

Friitalan alue

Taloudellista avustusta hakiessa:

• hakijan tulee olla ulvilalainen
  • henkilöllisyys tulee todistaa
  • tulee esittää toimeentulotukipäätös tai muut asiakirjat, joista selviää hakijan taloudellinen tilanne

Aina ei jaksa yksin. Silloin voit soittaa tai chatata Kirkon keskusteluapuun tai ottaa yhteyttä omaan tai sinua lähellä olevaan seurakuntaan.

Henkinen hyvinvointi

Kirkko antaa apua elämän kriiseihin. Apua saa sekä käytännöllisten asioiden hoidossa että henkisessä selviämisessä.

Suru, kriisi

Yhteisvastuukeräys 2020. Isä lasten kanssa. Sinä riität!